Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzeJesli bedziesz latal regularnie to waga szybko bedzie blizej 80:D Ja bym poszedl w kierunku 4t. Moim zdaniem zdecydowanie latwiej sie nauczyc na takich maszynach. 2t mimo mniejszej pojemnosci to juz duzo wiekszy wariat niz 350 4t, a uweiz mi, ze w terenie te "glupie" 50km potrafi ostro sponiewierac, a co za tym idzie mozna sie szybko zniechecic.
OdpowiedzW zasadzie masz racjê ale to nie bêdzie moje pierwsze moto. Kilka kilogramów temu ;) mia³em KTM LC2 125. Moc ok 30 km przy wadze 120kg. Ogarnia³em go ca³kowicie wiêc myslê ¿e z EXC 250 te¿ dam radê. Na pocz±tku mo¿na zapodaæ ³agodn± mapê zap³onu i sprê¿ynkê w wylocie spalin. W miare postêpów zmieniamy moto w ma³± bestiê. Poza tym ja, najbardziej lubiê popylaæ na krótkiej, znanej mi trasie, gdzie doskonalê ka¿dy znany zakrêt i hopkê. tzn moto idzie ogniem( czyli wykorzystujê górê obrotów tak, mi³± 2T). Wypady w las i pola te¿ s± ok ale tam ju¿ nie szalejê za mocno(wypad zza górki wprost pod samochód grzybiarzy do dzi¶ mi siê ¶ni:(. Jest jeszcze jedno co uwielbiam w 2T a niezbyt w 4T- D¬WIÊK który w 2T przyprawia o gêsi± skórê. Reasumuj±c, do planowanej daty zakupu jeszcze 5 miesiecy, co oznacza zapewne 20-to krotn± zmanê decyzji;)
Odpowiedz